Stapana Ela va astepata, cu servicii de dominare de inalta clasa, in Timisoara

Ea, Domina Ela, vine, se aproprie unduitor spre tine.

tu, tremuri fizic, mental nu stii la ce sa te astepti....

Ii simti prezenta, respiratia. Ea este linga tine.

Simti ca te strange, masca din piele neagra .

Este foarte cald afara dar si inauntru.

E vipie, afara sunt peste 35 de grade Celsius.

Stropi de apa se aduna pe frunte si coboara, cu "viteza luminii" si iti intra in ochi. Iti vine sa te stergi "ca tot omu."

Ea Domina Ela iti zice: "Nici sa nu iti treaca prin gand, sa te stergi, pula ce esti !

Tu vezi ce pula mica ai?

Mi-e scarba de tine."

Te gandesti ca ai luat masca asta de piele si nu e buna de nimic, te strange in spate. In p..a lor de chinezi, cu marfa lor de rahat.Masca mai miroase, atipic de piele.

Curg siroaie de transpiratie de pe frunte si ajung in gura. Un gust de sare si alte minerale imi ajung la papilele mele gustative.Imi vine sa scuip dar nu pot si nu am voie.

Stau in genunchi si o implor: "Prea Frumoasa Stapana Ela, va rog sa imi da-ti voie frumos sa scuip?". Ea nu zice nimic.

Astept multe minute bune, ti se par ore, ametit, buimac, tampit si intrebator, oare ce p..a calului urmeaza.

Insist pana obtin ceea ce vreau: " Stapana, uitati-va la mine cum curg "apele pe mine", da-ti mi voie sa ma sterg !"

Ea imi zice pe un ton hilar si zeflemitor : "Unde sa te stergi, pula verde, la cur, cumva?

Eu pe un ton bland si supus ii raspund: " la frunte si fata".

Ea, vine spre mine si simt o atingere pe spate care coboara usor pe sira spinarii spre fese si simt cateva lovituri de cravasa.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu